Follow on Bloglovin

onsdag den 3. april 2013




Kristians Kanelsnegle!



Nu havde min veninde Signe jo snakket så meget om at hendes kærestes kanelsnegle er det bedste nogensinde, det måtte jo bevises! Så nu er de blevet testet. Kristian var ikke helt tilfreds med resultatet, så det kan være han får sig en chance for endnu en bedømmelse senere, men her kommer den første i hvert fald.


KANELSNEGLE 

point skala: 
  • 1 Slet ikke tilfredstillende:    * 
  • 2 Hmmm:                             **
  • 3 God:                                  ***
  • 4 Over middel:                     ****
  • 5 Virkelig god                      *****
  • 6 To die for                          ******
Kristians Kanelsnegle 4,5 (vi giver den et 5 tal fordi den ikke kan lave halve) *****

Kristian ville selv have lavet dem lidt tyndere i dejen så de kunne rumme mere remonce... og jeg tror jeg vil give ham ret! De var VIRKELIG gode... og jeg spise ikke bare én men halvanden. Dog havde den yderste ring en tendens til lidt tørhed. Yum... du må meget gerne teste dem på mig en anden gang Kristian!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar